wtorek, 28 grudnia 2010

Znalezione pod choinką.







Takie oto wspaniałości mój Ukochany w roli Gwiazdora zapakował w piękną paczkę i z uśmiechem wręczył mi w wigilijny wieczór.
Radości miałam co nie miara, tyle wspaniałości, tylko dla mnie. Wzbogaciłam się o dwa piekne albumy z wydawnictwa Taschen, oraz dwa mniejsze formatowo książki albumowe tegoż samego wydawnictwa. Oczywiście i kilka powieści otrzymałam oraz dwie płyty DVD z ćwiczeniami, bo choć może po mnie nie widać to jednak, ja lubię sobie czasami trochę poćwiczyć.
Z torebki wyciągnęłam również coś do ubrania, ale tego już tutaj przynajmniej pokazywać nie będę. Dopowiem tylko, że Ukochany Mężinek też został obdarowany sporym stosikiem książek, a więc i on bardzo zadowolony z tegorocznych prezentów.
Mam nadzieję, że wszyscy mieliście piękne święta, tak samo piękne jak my mieliśmy.

Brak komentarzy: