piątek, 13 lutego 2009

Nie jestem fanką fitnessu,ale...

http://store.escapi.net/covers_ready/60632_100.jpgPATENT NA MŁODOŚĆ- KATHY SMITH.
Naprawdę trudno mnie posądzić o nadmierne zainteresowanie fitnessem, ale czasami mam ochotę trochę się poruszać, porozciągać. Kilka lat temu odkryłam tę książkę i przyznam szczerze, że zmieniła mój punkt widzenia na ćwiczenia fizyczne. W tej książce nie ma ćwiczenia rygorystycznego, dążenia za wszelką cenę do idealnej sylwetki. Autorka- kobieta już dojrzała - namawia do ćwiczeń po to by poczuć się kobieco, zależy jej na przywróceniu kobiecie sprawności zmysłowej. Pani Smith stawia kobietą pytania o świadomość ich ciała.

Ta książka jest dla mnie bardzo wartościowa, potrafi pomóc efektywnie przemieniać życie na bardziej wartościowe. Pozwala wrócić do stanu, w którym życie jest wypełnione radością z posiadania kobiecych kształtów, namiętności, przyjemności zmysłowych.
Obszerny ponad stu stronicowy wstęp świetnie wprowadza w filozofię programu flex appeal.
Gorąco polecam. Po długoletnich poszukiwaniach znalazłam tę książkę, kupiłam dla siebie i zamówiłam dwa następne egzemplarze dla moich Przyjaciółek. Nie jestem fanką fitnessu, ale...
Naprawdę warto!!!!!



Bądź zmysłowa, ponętna i sexy w każdym wieku! Obudź na nowo swoją zmysłowość, kiedy modelujesz mięśnie i szczuplejesz! Flex appeal??? Tak, skojarzenie z sex appealem wcale nie jest przypadkowe! Flex appeal to program opracowany przez Kathy Smith, amerykańską specjalistkę od fitnessu. Flex appeal - jak sama nazwa wskazuje - to nie tylko zestaw ćwiczeń. To kompleksowy program odmładzający zarówno ciało kobiety, jak i jej ducha. Nie pozwól, żeby stres kariery zawodowej czy stylu życia, macierzyństwo albo menopauza pozbawiły Twoje życie namiętności! Odzyskaj pewność siebie! Podobaj się sobie, podaruj sobie więcej należytej uwagi, poczuj się na nowo seksy. Dzięki unikalnej mieszance ćwiczeń siły i elastyczności flex appeal łączy tradycyjną jogę z płynnym, zmysłowym ruchem. Oprócz modelowania mięśni powoduje, iż przemieniasz się zarówno umysłowo, jak i fizycznie, zapewniając podniesienie popędu płciowego (libido). Poznaj: - techniki jogi, które wyzwalają Twoją energię seksualną - swoją drogę do sprawności zmysłowej - specjalny program ćwiczeń, pomagający ciału spalać tłuszcz i tracić na wadze - ćwiczenia ukierunkowane na problemy miejscowe - ramiona, biodra, uda i pośladki - sposób wyostrzenia wszystkich zmysłów dzięki specjalnym ćwiczeniom świadomości - techniki wizualizacji i relaksacji oraz zadziwiający dziesięciominutowy masaż w celu odnowy i przywrócenia witalności.

Brak komentarzy: