niedziela, 1 lutego 2009

Nowa lektura.

http://www.poczytaj.pl/okl/94000/94579.jpg
Niesamowita historia o miłości, wolności i melancholii, która rozpoczyna się w okrutnych czasach hiszpańskiej wojny domowej i trwa do dzisiaj. To historia o ludziach z przeciwnych stron barykady, których wiążą i ratują niepojęte uczucia. Wyjątkowy talent autora do opowiadania anegdot, historii i przypowieści, sprawia, że lektury tej nie da się szybko zapomnieć.

Oto moja nowa lektura na kolejne dni. Mam nadzieje, że spodoba mi się tak samo albo i mocniej jak poprzednia książka.
Pomimo zabiegania odnajduję jeszcze czas na czytanie, to bardzo pocieszające. Przyznam jednak, że przez to iż chcę mieć ten czas na refleksję i lektury, to inne sprawy jak choćby urządzanie się w pokoju idzie wolniej.
Zawsze trzeba wybierać. Ufam, że moje wybory są słuszne. Ukochany mówi mi że tak, że dobrze wybieram. Dziękuję kochanie.

Brak komentarzy: