sobota, 31 stycznia 2009

JUŻ W DOMU.

A więc przybyliśmy do Polski. Po trudach podróży z dużymi bagażami już tutaj jesteśmy.
Wpadliśmy w wir spraw papierkowych. Ja w końcu odebrałam nowy Dowód Osobisty.
Radość z ponownego przybycia jest wielka. Cieszą nas nasze nowe książki, które tutaj cierpliwie czekały na nasze przybycie. Dzisiaj Ukochany zainstalował mi internet na moim laptopie.
Mam nadzieję, że nasze szczęśliwe gwiazdy świecą nad nami dostatecznie jasno.
Jutro idziemy się spotkać z Przyjaciółmi.
Synek mojej Przyjaciółki Michaś ma dzisiaj urodzinki.
DLA CIEBIE MICHAŁKU WIELE RADOŚCI, NO I ZDRÓWKA (SZCZEGÓLNIE TERAZ)
NIECH TWOJE DZIECIŃSTWO BĘDZIE BAJKOWE I CUDNE.
A jutro uściskamy Cię sami.
Dla malca mamy w prezencie oczywiście książkę o zwierzętach oraz prawdziwą męską koszulę.


Koszula ma piękny,turkusowy kolor,niestety tutaj tego nie widać.

Brak komentarzy: