piątek, 26 lutego 2010

Tęsknota za piknikami.



Posiłek na świeżym powietrzu może być smaczny, a przy tym łatwy do przygotowania. Wystarczy stosować się do przedstawionych w książce wskazówek i przepisów, do których pomysły zaczerpnięto z rozmaitych kuchni regionalnych, od hiszpańskiej i meksykańskiej po libańską i wietnamską. Z przedstawionych przepisów równie dobrze wyczarujemy wiejskie śniadanie, jak i wystawny, odświętny posiłek. Znajdziemy tu też napoje ze świeżych owoców, koktajle i wyśmienite desery.
Pikniki Clare Ferguson

Ach tak się rozmarzyłam przeglądając tę książkę. Tak mi się już tęskni do lata, a latem to napewno się wybierzemy z Ukochanym Mężem na piknik. Całkiem bowiem niedawno odkryłam tutaj cudne miejsce nad jeziorem, całkiem łatwo się tam dostać, więc tylko za latem trzeba mi czekać i już wybywamy w plener. Lata upalnego i słonecznego jak najszybciej mi trzeba.

Brak komentarzy: